Ahoj,

předem se omlouvám, pokud budu psát nesmysly - moc o tom nevím.

Chápu to správně tak, že data budou licenčně použitelné pro OSM, budou
obsahovat např. adresní body, obrysy budov, ulice apod., vše zdarma ve
formě veřejné dostupné aplikace na bázi XML/SOAP? A nyní data ještě
dostupná nejsou, ale budou od příštího měsíce. Data nejsou kompletní,
ale zahrnutí jen ty části ČR, které mají digitalizovaný katastr
nemovitostí (cca půlka, ale výhledově bude růst). Data budou průběžně
aktualizována a budou dostupná ve dvou formátech:
a) aktuální stav
b) změnové soubory

Pokud je to tak je, tak by bylo vhodné celý proces importu maximálně
zautomatizovat tak, aby se dala provádět pravidelně aktualizace dat
(třeba 1x denně nebo týdně ... to je už detail). Kromě vlastního
převedení dat bude třeba řešit kolize s daty, které pochází z jiných
zdrojů (např. ručně kreslené). Rád bych se na takové automatizaci
podílel, protože v tom vidím značný přínos.

S pozdravem
Honza