jzvc wrote:
> Proto si myslim, ze je lepsi dat adresu na budovu. Navrch (kdyz uz sme u
> toho) vetsinou se tu kupodivu propaguje datove spravne reseni, coz v
> tomto pripade neni - nic jako adresa bodu neexistuje.  Az si nekdo
> vzpomene, ze bude do OSM davat cisla parcel, tak sme opet u toho, ze
> zase nekam flaknu bod misto abych oznacil hranici? Je to stejny jako s
> KU - proc markovat hranice KU, kdyz nekam dovnitr muzu flaknout bod.

Mně by se taky líbílo dávat adresu spíše na budovu, ale vidím tu dva
"problémy":
1) Občas má jedna (reálná) budova více adres a občas je v OSM budova
zakreslena pomocí více cest (např. pro možnost označení nižší/vyšší
části jedné budovy), takže vztah OSM budova:adresní bod je obecně N:M a
nevím, jak to elegantně vyřešit.
2) Aktualizace bodů je řádově jednodušší než cest.

Jak tagování pomocí bodů, tak i cest má svá pro a proti... možná bysme
to mohli začít sepisovat někde na wiki, včetně návrhů řešení.

Petr Morávek aka Xificurk