ahoj,

napsal jsem prográmek na převod dat z rúian do postgresql (potřeboval
jsem to částečně pro jednu svojí aplikaci, ale psal jsem to i s ohledem
na osm). bližší info k programu je tady:
https://github.com/fordfrog/ruian2pgsql/blob/next_release/README.cs.md

myslím, že by se ten prográmek mohl hodit (nejenom) k testování
použitelnosti rúian dat pro aktualizace map. momentálně to importuje
všechny informace ze základní datové sady. ještě to neumí importovat
hranice a definiční čáry ulic. gml mi nic neříká a neměl jsem čas se do
toho nějak víc ponořit, ale pokud by mě někdo chtěl stručně vysvětlit,
jak ta data nejlíp převést do db, tak budu rád, ušetřilo by mi to nějaký
čas. nebo to může někdo do toho prográmku dopsat, zdrojáky jsou na
https://github.com/fordfrog/ruian2pgsql/tree/next_release (je to v javě).

v souvislosti s tím jsem se chtěl zeptat, jestli se dá nějak jednoduše z
těch dat vygenerovat mapová vrstva (například s adresními body, ale až
to bude umět importovat i hranice a ulice, tak i s těmi), která by se
dala načíst třeba do josm. myslím, že pro vizuální kontrolu rúian dat vs
osm by to bylo fajn.

fordfrog