Ahoj,
ja teda is_in tag rad nemam, protoze nevim, jak se ma spravne vyplnovat.
Na druhou stranu se mi nezda hezke mazat neco, co nekdo do mapy
s nejakym usilim pridal.
Pokud opravdu dokazeme nahradit vse, co ted ten tag obsahuje, pak ano.
Ale uz ted vim, ze zatim ten navrh PV neobsahuje vse, co je v is_in.
V is_in jsou mestske casti (nekde) a stat, to tam zatim PV nema.

Ja bych navrhoval, do tech adres pridavat :
addr:country=CZ (czechaddress to tam dava a proc to vynechavat?)
addr:suburb=Praha 14 (z městská část/obvod)

A jeste, to povazuji za dost dulezite, ale uz je asi pozde, bych zmenil
ref:ruian=<rn_adresni_misto.kod>
na treba
ref:ruian:am=<rn_adresni_misto.kod>
Protoze, az budeme chtit pridavat jine veci z RUIAN, treba stavebni objekty,
pak casem nevyhnutelne dojde k tomu, ze se dostane adresa z bodu
na objekt a bude konflikt ref:ruian.
Ale jestli je to uz pouzito na hodne mistech, pak asi nezbyde, nez ref:ruian
brat jako ID pro adresni misto a jina ID znacit jinak.

Co se tyce importu, pak bych radsi prosel tu proceduru znova pro RUIAN,
nez rozsirovat jiz stavajici import. Klidne to vykomunikuju.

Zdravi,
 Dalibor