Ahoj,
tak jsem teď zavítal na webové rozhraní LPIS a co tam nevidím:

  Plánovaná odstávka registru půdy (LPIS)

19.8.2014

*V termínu 21.8. od 20h do 26.8. do 18h budou prováděny úpravy v
registru půdy (LPIS). V tomto termínu nebude dostupné webové rozhraní
veřejného LPIS a LPISu pro farmáře. Nedostupné budou také WMS služby a
veřejné webové služby LPIS. Částečné omezení bude také v aplikacích
napojených na LPIS a to, Data ke stažení, EPH, IZR a dále Registru vinic
(RV). Odstávka se týká přípravy spuštění nové evidence půdy (LPIS).
*

http://eagri.cz/public/web/mze/farmar/LPIS/novinky/odstavka-lpis-1.html

Tracer zatím funguje, ale až přestane, tak mi nenadávejte. Vypadá to, že
budu mít čas i na něco jiného ;-)

Marián*
*