Dne 25.8.2014 16:34, Michal Pustějovský napsal(a):
> Leisure se bere jako oblast, kde LZE trávit volný čas. Od toho, jestli
> je veřejná či soukromá, máme access=*. Ten návrh v "talk" je pouze
> poznámka jednoho uživatele, která nemá, dokud se neodhlasuje nebo
> alespoň nepřepíše jako "proposal", naprosto žádnou váhu.
>
> Navíc je to nesmysl. Vytvoří se tak zbytečné tisícovky dalších
> landuse=residential a pochybuju, že si někdo dá práci s rozdělením
> "velkých" landuse=residential do jednotlivých zahrad. Navíc opravdu se
> vám pod pojmem "obytná oblast" vybaví zahrada? :-)
>
> Pokud chcete opravdu něco, co má alespoň nějakou váhu, tak je to tohle:
> [...]

Jo, tak tohle se mi líbí. Dávám plus 1. A co jsem tak koukal na taginfo,
leisure=garden se používá po celém světě, ale nejvíce v evropě. Je
otázka, v kolika případech to je skutečně veřejná zahrada.
Podle mne je tohle stejný případ jako "leisure=swimming_pool", který má
v JOSM překlad "soukromý bazén". A co tak teď koukám, tak v JOSM se teď
automaticky vytvoří s "access=private".

Ad hlasování)
Moc to nesleduji, ani pořádně nevím kde (tagging@?). Jak to teď funguje?

Marián