zcela zjevně by WebCore (a tedy v důsledku Blink) potřebovalo o dost více
práce na věcech okolo certifikátů, protože ten krám (QupZilla) si ani neumí tu
vyjímku zapamatovat, a v nastavení není okolo SSL vůbec nic, fakt *vůbec nic*

nojo, pokrok nezastavíš, proč spolupracovat na KHTML a společně ho vyvíjet,
když se to může dvacetkrát forknout a přepisovat, dokud z toho není
nepoužitelnej krám :-/

K.