Dne 3. února 2017 23:55 Marián Kyral <mky...@email.cz> napsal(a):
> [...]
> provedení rozcestníku:
> https://api.openstreetmap.cz/openid/ref/VS244
>
> Vypadá to, že se zároveň změnilo i umístění rozcestníku (sloup vs.
> samostatný sloupek), takže zřejmě došlo i k přesunu a fotka je teď dále
> než 20 metrů a zobrazuje se jako chybná. Ten rozcestník není zrušený,
> jen byl nahrazen novější verzí a bylo upraveno umístění. Takže jej
> nechci posunout (původně byl jinde) a nehodí se pro něj štítek
> "zruseno". Spíše bych to viděl na něco jako "nahrazeno" nebo
> "zastarale". Mohl by jsi nějaký takový štítek přidat k těm, co se

Ahoj,

za mne je to presne na stitek zruseno - ten chapu tak, ze to co je na
fotce uz neni v realu. Jestli je rozcestnik uplne zrusenej nebo nejak
predelanej je (mi) jedno. Mozna by se spis nez "zruseno" hodil nazev
"historie" ale to je jen pojmenovani.

Obecne se snazim s velkym usilim pouzivat minimalni mnozstvi tagu aby
se v tom dalo trochu vyznat - kdyz na zadost kazdeho cloveka pridam
2-3 tagy, tak jich tam za chvili bude 20-30 a nikdo stejne nebude
vedet kdy se ma ktery pouzit - viz. napr. uz ted 'rozmazane' a
'necitelne' coz je za mne to same a tim padem matouci a zbytecne.

> A pro označení duplicit by se hodilo přidat i štítky "duplicita" a "smazat".

duplicity klidne oznac, ale na mne to nema zadny vliv, to jestli jeden
rozcestnik ma jednu nebo vice (i stejnych) fotek je mi jedno - kdyz ma
alespon jednu, je podle ceho kontrolovat apod. Hodne rozcestniku ma
nekolik fotek napr. od ruznych autoru apod, to je v poradku - v
budoucnu to bude mit i vetsi smysl kvuli aktualnost informace (a tady
narazim zase na to ze walley odmitl pridat do DB polozku cas vlozeni,
takze pokud clovek fotku nestahne a neprohledava exif, tak netusi ze
kdy je, coz je casto dost na budku)

> A možná by nebylo od věci přidat volbu zda preferuji openid a v tom
> případě by se mi odkazy do api otevíraly jako
> https://api.openstreetmap.cz/openid... (namísto
> http://api.openstreetmap.cz/table...). Ta volba by se mohla uložit do

Zamyslim ze nad tim, i kdyz je to takovej rovnak na obejbak - tohle by
melo resit to API a ne ze kazda aplikace ktera ho pouzije se s tim
bude parat protoze jsou to vlastne API dve...

Bye