Ahoj,

ještě k původnímu dotazu: dělal bych to tak, že budovu bych přetrasoval
podle RÚIANu, změnil building=x na building:part=x, samotné podloubí pak
zakreslit podle ortofota nebo KN nebo předchozího stavu v OSM jako další
building:part=* a celé to obtáhnul jedním půdorysem building=* bez dalších
atributů.
Přijde mi to relativně rychlé (rychlejší než vyrábění relace) a zajistí to
kompatibilitu s RÚIANem i s OSM schématem pro 3D mapování.

H.