no jde mi o to, že při přípravě před výjezdem jsem použil openstreetmap se
zapnutými vrstvami foto rozcestníků, chybné rozcestníky.
Při tomto zobrazení se nerozliší cyklorozcestníky s osm tagem bicykle:yes
od pěších rozcestníků s osm tagem hiking:yes
příklad
cyklorozcestník: osm id 2995041851
pěší: osm id 2995962653

ve vrstvě fotek jsou tyto rozcestníky označeny rovněž stejnou ikonkou

dále jsem si ve vrstvě fotek všiml, že fotky map jsou označeny stejnou
ikonkou jako fotky rozcestníků - bylo by vhodné zavést buď novou ikonku
nebo je značit stejnou ikonkou jako informační tabule
příklad
fotka mapy s id 11521