Ahoj,

> Pár vedení VVN jsem z katastrální mapy obkresloval a na problém jsem
> nenarazil (kontrolováno zběžně v terénu, resp. podle ortofota). Dokázali byste
> pánové odhadnout chybovost zanesení el. vedení v KM?
Prvni podminka je ze vedeni v dane oblasti v KM je (casto neni). Pokud uz
tam je, tak presnost je vetsinou pro mapovani dostatecna. VVN tam vetsinou
vzdy je, navic u VVN je viditelnost sloupu vetsinou dobra, takze presnost
neni problem zkontrolovat.
U vedeni 22kV je to horsi, obcas napr. v KM konci pred vesnici ale doopravdy
jeste vede pres par sloupu na transformator atd. Vzdy je potreba kontrolovat
situaci s ortofoto, protoze casto se vedeni preklada nebo se pridavaji
nove odbocky pro nove odberatele a v KM je stav nekolik let zpatky.

r00tcz