zdar,

> Cus, fungovat to bude, trochu sem ten most natah aby odpovidal +- realu,
> a pridelal tam jez kterej tam evidentne je (prehradou bych to nenazval
> ... ;D), ale mel by bohate stacit ten sloupek, to tagovani == dopravni
> znacka (https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:motor_vehicle) a ta
> tam dle tvy fotky neni. Navic predpokladam, ze ten sloupek lze
> odstranit, takze by tomu daleko vic sedelo neco na tema vjezd jen na
> povoleni.

souhlasím, takže jsem to ještě předělal :-)

žádná značka = nelze (ehm) použít access ("Access values are used to describe
the legal access")

navíc motor_vehicle=no znamená, že tam neprojede (nesmí) ani prskolet, což
zjevně není pravda

na omezení vjezdu je tam barrier=bollard, u kterého je to udělané dobře, že
motorcycle=yes, otagování mostu samotného je (bylo) s tímto v rozporu a
prakticky by zničilo význam toho sloupku

K.

p.s. kdybysme chtěli být echt korektní, jsou to zjevně mosty dva, mezi
silničkou a chodníkem vidím mezeru ...