Dne úterý 29. srpna 2017 10:09:41 CEST, Lukas Gebauer napsal(a):

> Podivej se na toto vlakno od zacatku, prosim.

jistě, v jiném mailu[1] zmiňuješ stránku o highway=tertiary[2], která jednak
uvádí věci, co nemají oporu v celém systému tagování[3], a jednak stejně
neimplikují to, co tvrdíš, že prý "tak praví Wiki", v mailu[4], na který jsem
reagoval - a naopak v tom původním mailu[1] sám přiznáváš, že například na
stránce o highway=secondary[5] se už vůbec nic takového nepraví

tedy máme tu jednu stránku, která není v úplně dokonalém souladu se systémem
popsaným přes vícero dalších stránek, a dále tu máme tvrzení tento nesoulad
ještě prohlubující, a která dle mého nelze plně vyvodit ani z této jedné
stránky, tudíž otázka "kterou 'OSM wiki' si to čteš" trvá

tak jsem se podíval, co dál?

K.

[1] https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2017-August/017356.html
[2] https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:highway=tertiary