jo, lepší, díky - no, možná to odbočení na Sportovní je ostřejší, ale to už
leda z ortofoto

... tady si člověk ani nemá šanci zaeditovat, vždycky je někdo rychlejší :-)

- ha, ale Sportovní => Cimburkova, Ressigova bylo opačně (průběžný pravý, ne
levý), a v opačném směru nebylo odbočování značené vůbec, aspoň s malou
opravičkou jsem se tam nacpal :-)

K.