zdar,

> Tak OpenTrackMap sice už nefunguje a myslím, že jsme ji nikdy neviděl
> fungovat, ale ten seznam je docela pěkný. Jen by chtěl aktualizovat.

jak neviděl, já to asi dva roky úspěšně používal, ještě na Freerunneru s
TangoGPS :-)

nicméně asi by tedy nebylo od věci stránku přejmenovat, projekt sice umřel,
ale myslímže to stále má svoji ne zcela nevýznamnou hodnotu referenční tabulky
tagování, a jedině dobře, bude-li se doplňovat a udržovat aktuální

co se týče foot vs hiking, tam bude nějaký historický důvod (nejspíše typu, že
v Británii je to spíše 'walking' než 'hiking'), dle aktuálního popisu
route=hiking bychom měli pro pásové značení používat spíše to, takže v klíči
jsem to změnil

K.