čest práci,

> Vzhledem k tomu, že lze hledat podle délky cesty, dají se ty soukromé
> bazény docela dobře vyfiltrovat <http://overpass-turbo.eu/s/EsW>. Proto
> znovu dávám k debatě, co s tím. Vzít ty hodně malé a vymazat (našlo mi do
> obvodu 10m, tj. průměr zhruba do 3m asi polovinu z celkového počtu), a vše
> větší označit jako soukromé?  To vyhledávání je do délky čáry 20 m, což
> odpovídá průměru cca 6m, nebo obdélník 4x6m.
>
> Máme toho v téhle velikosti po ČR asi 3400 kousků celkem. Ten návrh na
> vymazání vychází z toho, že ty malé bazény bych považovala za dočasné.
> [...]

maje nějakou nenulovou zkušenost s "paneláky naležato" a se zahrádkářskými
koloniemi, řekl bych, že 3 m průměru jsou dosti - takové bazény si lidi
obvykle nepřemísťují, naopak spíše časem zčásti zakopou do země

sezonní brouzdaliště pro úplnou drobotinu má průměr tak max 1,5 m

každopádně souhlasím s Pavlem, omezme to navíc dle autora, neničme práci
někomu, kdo se o svoji zahrádku stará i virtuálně a modeluje si jí v mapě :-)

K.