Ahoj,

taky můžeme podat pomocnou ruku a nabídnout vlastní síly k verifikaci.
Já bych si asi nějaký večer našel na to prohlédnout pár changesetů a
zverifikovat je. Pokud jsou vyloženě mimo, nejspíš se to pozná rychle,
pokud jsou k věci, stojí za to se tomu pověnovat.

Teda očekávám, že na to HOT má nějaký verifikační nástroj, který změny
commitne nebo rejectne? Nikdy jsem s ním nepracoval :-)