'hoj,

?

> Asi bych to s dovolenim ukoncim, mam pocit, ze to stejne nikam
> konstruktivne nevede.

vidím to jinak :-)

sice krkolomně - děkuji za trpělivost - ale ujasnili jsme si, že jde vlastně
jen (hlavně) o datum

zdá se, že současný způsob není optimální

čili mně by z toho plynulo workflow nějak jako

1) nahrání fotky
2) detekce data z exif
2a) pokud není exif nebo obsahuje evidentní nesmysl (budoucnost nebo 1.1. roku
nejmíň o tři menšího než aktuální, čas 0:00 až 0:30), vynutit ruční vyplnění
3) kontrola data, zda není "nějaké divné" (méně evidentní nesmysl)
3a) pokud neprojde, vynutit potvrzení
4) uložení fotky

ale já to neprogramuju, jen říkám svůj názor na to, co mi vyplynulo z této
části diskuse ;-)

K.