Ahoj,

přemýšlel jsem, jak snadno zamést ten bordel, co napáchala SŽDC s novým
jízdním řádem:
https://zdopravy.cz/prehledne-szdc-odtajnila-nova-cisla-trati-v-jizdnich-radech-zmeny-jsou-hlavne-na-morave-33747/

(Pro pobavení: argumentem v roce 2019 bylo, aby se jízdní řád pro každou
trať vešel na jednu stránku tištěného řádu)

Čili dotaz zní, zda existuje nástroj, který umí rozstříhnout jednu relaci
(=jednu trasu) na 2, jako by to byla cesta a stejným způsobem jiné dvě
relace (=dvě trasy) spojit dohromady?
Já znám jen způsob všechny úseky, které již do trasy nepatří, z relace
vyházet, pak je znova označit a přidat do jiné relace, ale to mi přijde
neadekvátně pracné.

A související otázka pro šotouše: v Plzni letos SŽDC přečíslovala
nástupiště. Takže např. https://www.openstreetmap.org/way/233459467 už není
2. nástupiště, ale severní část je 3. nástupiště a jižní část je 4.
nástupiště. K tomu jsou teda ještě nějak přidávaný písmenka, ale to vůbec
nevím jak... Nějaký návrh, jak to smysluplně předělat? Rozříznout tu plochu
podélně..? :-]

H.