---------- Původní e-mail ----------
Od: jo...@razdva.cz
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 28. 2. 2020 8:04:45
Předmět: [talk-cz] hranice plochy tvorena budovou
"Po delsi dobe jsem se dostal k editaci OSM a mam takovy dotaz ohledne
relaci. Jde o to, ze opravuji zakres prumysloveho arealu, ktery je ve
skutecnosti nekolik arealu nalepenych na sebe, kazdy patri nekomu jinemu.
Hranice mezi nimi a take s "vnejsim svetem" je tvorena betonovou zdi, plotem
a v nekolika pripadech prave zdi budovy (ktera je soucasti arealu). Jak se v
takovem pripade postupuje? Ma byt nakreslena plocha arealu a do ni ona
budova s tim, ze v miste, kde je hranice tvorena budovou budou dve cary
tesne vedle sebe? Nebo je mozne vytvorit relaci, ktera z linii predstavujici
ploty/betonove zdi/zed budovy vytvori areal a zaroven nejak zachovat onu
budovu?
"

Ahoj,

mapovat jednotlivé zdi budov bych nedoporučovat. Přijde mi to zbytečně
komplikované. A opravovat to je pak za trest.

Já většinou buď zakreslím plochu areálu jako celek, nebo pokud vím, jak jsou
vnitřní hranice tak jako několik ploch, které sdílejí body. A to klidně i s
body budov. Má to tu výhodu, že každá landuse=indistrial má své jméno a
další tagy. Ploty pak kreslím zvlášť a taky sdílím uzly ploch a budov.

Marián

"
Doufam, ze jsem se vyjadril alespon trochu pochopitelne, relace teprve
zkousim.

Diky za pomoc
J.