Ahoj Honzo,

také to podporuji. :-) Líbí se mi myšlenka OSM jako do-o-cracy (srovnej s
democracy), tj. ať každý tvoří to co je mu milé a to se postupně může stát
standardem (a nemusí).

To je v pořádku, že se tříští síly, pokud bych měl inkrementálně upravovat
osmcz-app, tento projekt by nikdy nevznikl. Pokud to bude všem dávat smysl,
je možné naopak featury z osmcz-app zakomponovat do tohoto projektu.
Například photo-db bych tam přidal moc rád – je to moc pěkně udělané a
tímhle to dostane globální přesah a zároveň bude mít více entit obrázky.
Musím to probrat s Tomem, jestli by s tím souhlasil.

Technicky: nemělo. To co funguje jsem vypsal v prvním příspěvku. Je to jen
ukázka (zárodek) toho, že může existovat vektorová mapa, kde se dá klikat a
pěkně zobrazit i detail POIek. Zkus si třeba vyhledat "Empire State
Building", nebo "Taiko Ramen Bar", nebo si proklikej sochy ve Valdštejnské
zahradě :)

P.