st 25. 3. 2020 v 8:45 odesílatel Jiří Polášek
<jiri.pola...@windowslive.com> napsal:
> Čerstvě jsem objevil „openstreet maps“, které mě svými detaily hodně zaujaly.
> Objevil jsem v nich dvě spojovací cesty, o kterých jsem tušil, ale v Mapy.cz
> apod. jsem je nenalezl ☹
>
> Chtěl jsem vyrazit do terénu a stáhl si tedy Maps.me – bohužel, zde jsem však
> nenalezl tyto spojovací cesty, které normálně na počítači ve webovém
> prohlížeči vidím.
> Díval jsem se na nastavení, ale možnost přidání detailů jsem nenašel.
>
> Co bych měl dělat jinak, abych i na tabletu v maps.me viděl detail ?

Zdravim,

pro zacatek asi dve dulezite informace:
- ruzne aplikace maji ruznou frekvenci aktualizaci map/podkladu z OSM.
Tusim ze Maps.Me to mozna nedela uplne casto.
- OSM data jsou jedna vec, co zobrazuje konkretni mapa vec druha (rika
se tomu tema mapy - silnicni, turisticka, lyzarska apod.). Pokud vsak
podobne cesty jinde v mape jsou, zrejme to nebude ono.

Pokud poslete, kde oblast je, muze vam nekdo rict, kde presne je v
tomto konkretnim pripade problem - idealne odkaz na webovou mapu s
patricnym vyrezem nebo souradnice.

Hezky den
tom.k