Zdravím,

chci jen oznámit, že tedy plánuji postupný import těch přírodních parků
podle toho, jak budu mít čas a jako se podaří zajistit zdroje dat...

Postupuji více méně dle pokynů pro import, dal jsem to na seznam importů na
wiki a více detailů viz
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Czech_nature_parks_import

Do import listu to budu teprve oznamovat.

Kozuch

so 16. 5. 2020 v 13:54 odesílatel r00t via talk-cz <