Zdravím, kontaktoval jsem uživatele Gorny
<https://www.openstreetmap.org/user/Gourny/>, který provedl 6 editací, ve
kterých maže MTB cesty z databáze OSM. Prý jsou nelegální.

Zeptal jsem se, jestli zde nejsou aspoň pozůstatky cest a za mě to vypadá,
že trasy v terénu jsou a tedy mazání není oprávněné. Jako řešení vidím
revert nebo změnit tagy na "path". Jak byste to vyřešili, případně
vykomunikovali s Gorny?

*Dobrý den,*

--
Vladan Kudláč