Mirku, je to takto správně? Protože tvoje trafostanice se takto nezobrazuje
na OIM:
https://openinframap.org/#17.72/49.207398/16.395986

Já označuji sloupové trafostanice takto:
https://www.openstreetmap.org/node/8013360655

Trochu jsem kopíroval ostatní, tak, aby se na OIM tyto trafostanice
zobrazovaly (i s příslušeným názvem a ref. číslem, když je k dispozici).

ne 25. 10. 2020 v 17:24 odesílatel Miroslav Suchý <miros...@suchy.cz>