tak nevím, jestli se smát nebo ...

psát o bariéře, a pak jako "lepší" řešení navrhnout službu, jejíž přístupnost
je mnohem horší (co do podporovaných systémů, resp. použitelného software), a
kde se člověk musí registrovat a odsouhlasit 64 kB právního bullshitu, to už
je solidní doublethink

notabene co si pak myslet o navrhování proprietárního řešení lidem, kteří
pracují na opensource+opendata projektu ...

K.