Tak je to opraveno.
V dobách kdy bylo hodně nepojmenovaných ulic jsem měl vrstvu ulic z RUIAN,
ze které jsem v JOSM kopíroval potřebné.
Název a ref, pokud byla nutná i oprava geometrie tak celý segment ulice.
Není o páchání dobra, ale o mojí nešikovnosti. Zatím nevím jak jsem vybral
ulice mimo zorný úhel a ty následně přejmenoval.
Mirek

čt 17. 12. 2020 v 18:56 odesílatel r00t via talk-cz <