Ah, nu er det jo ikke alting der er så besværligt

Jeg havde en fynsk skov der ikke var OdBL. Det var ret nemt ud fra
fugro og Bing at se at den lå fuldstændigt hvor den skulle, så i josm
var det bare at lave et nyt lag, plotte nogle nye noder ind,
tilfældigvis fuldstændigt der hvor de gamle lå (de lå jo rigtigt:-) )
forbinde med streger, sætte tags på, bl.a. source = fugro/bing, slette
den gamle skov og uploade den ny, bingo det tog 2 minutter, og dette
kunne være klaret på 1 minut, det var kun fordi jeg skulle sikre mig
at jeg ikke gjorde noget dumt.

I Århus må en hel del kunne klares med fugro/bing, hvis det værste
sker at Nielsen72 ikke findes mere.

Mvh
Esbern