Jeg bruger *kun* highway = cycleway når der er skiltet for cykler, uanset
underlag (men har dog aldrig set andet end asfalteret på disse cykelstier).
Ligesom billedet på wiki'en
(link<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dcycleway>
).
Hertil vil jeg også tagge underlagget (surface = *) og håber selvfølgeligt
at routerene forholder sig til dette.

/Jens