Hej

Nu kender jeg ikke rigtig det der "ibike", men mon ikke hun bare skal have
opdateret det (eller vente på det bliver opdateret)? Den pågældende sti blev
tegnet på den 28. maj og virker fint:
https://www.openstreetmap.org/directions?engine=graphhopper_bicycle&route=55.69477%2C12.53299%3B55.69385%2C12.53214.

Man bedes være opmærksom på at det ikke er tilstrækkeligt at data i OSM's
database er korrekte for at diverse services, som f.eks. "ibike" virker
korrekt. De kopier af vores database som disse services bruger, bliver jo i
visse tilfælde kun opdateret en gang hvert halve år og jeg har flere gange
måttet forsøge at forklare frustrerede begyndere at det altså ikke hjælper at
blive ved at ændre i vores data, når problemet ligger et helt andet sted.

Mvh Hjart