Skaidrs, kā iesācējs labprāt tādu apmeklētu. Un kā ir ar kartēšanas
pasākumiem? Ir tautas daļa, kurai pado tik iemeslu ar bobikiem mežā
gāzties. Tādi organizēti pasākumie pie mums notiek?

*konta numurs parakstā ir ieviesies dēļ biežās braukāšanas pa zemeslodi,
pēcāk dalot izdevumus uz galviņām. Bet var izmantot arī, "ja kāds šausmīgi
grib iedot naudu" :D

P.

2011. gada 21. novembris 17:36 Rich <ric...@nakts.net> rakstīja:

--