Ik hoop dat je het stuk tussen de kruizing met de A1/A50 tot aan
Amsterdam bedoeld want de snelweg van Oldenzaal tot aan de A1/A50
kruizing moet goed in OSM zitten (joint venture tussen een paar mappers
volgens mij waaronder ondergetekende ;) ) We missen alleen nog een
aantal op en afritten maar zonder de wegen om dat aan vast te maken is
het nut daarvan gering.

Berend