On 7/3/07, Foppe Benedictus <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> ik heb net contact gehad met het ITC en daarbij werd mij verteld dat het
> ITC op zaterdag gewoon open is vanaf 9:00 (niet geheel zeker) tot 18:00,
> maar is op zondag gesloten is.

Zoals gezegd, zondagen zijn vaak minder druk dus als het moeilijk
wordt laat zondag vallen. Voor een eerste party is het misschien beter
om gewoon het simpel te houden. Ook, mensen van verder weg komen vaak
maar een dag vanwege de reis kosten.

> Graag reactie op de vraag wel of geen zondag 23 september, dan kan ik
> aangeven wat we willen.

Iemand (jij?) moet de knoop doorhakken. Mensen melden vaak aan op het
laatste moment and het is moeilijk om mensen over de streep te trekken
als de daum niet vast staat. Dus ik zeg: kies een datum en hou je er
aan. Als je weet dat drie mensen komen heb je in iedergeval dat. En
dan adverteren. Wat is het ergste dat kan gebeuren... Wij waren met
z'n vieren in Den Haag op zondag, dat is ook wel leuk hoor.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/