On 8/15/07, Rik van der Helm <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Het is nu woensdag en ik zie nog steeds niks. Of gebeurt dat pas komende
> nacht ?

Mapnik wordt ook gecached, het zal nog wel een paar dagen duren
voordat het daar verschijnt. De osmarender layer is stukken sneller.

> Nog andere ideeen, goede suggesties ? Ik heb bv gisteren het wandelpad
> van Edam naar Monickendam over de Markermeerdijk ingelopen. Heb het
> getagged als highway=footway. Een paar dagen gelden heb ik van
> Monikkendam naar Amsterdam het fietspad over de Markermeerdijk getagged
> als highway=cycleway.

Hmm, als je een permalink van informationfreewa.yorg kan geven, dan
kan ik dat even bekijken.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/