On Tue, August 28, 2007 12:54 pm, Martijn van Oosterhout wrote:
> Hoi,
>
> Ik heb gemerkt dat er weinig discussie of aanpassingen zijn geweest
> met betrekking tot de conversie over de laatste week. Dit kan of
> betekenen dat of wij denken dat het perfect is, of dat niemand er naar
> kijkt.
>
> Als wij er zeker van zijn kan het zijn dat wij deze week al beginnen
> met uploaden, maar als er twijfels zijn kunnen wij wachten tot
> volgende week.

Het is redelijk gemakkelijk het resultaat van het delete script te
bekijken. Dat ziet er goed uit.

Ik weet niet hoevelen het resultaat bekeken hebben van het
conversiescript. Floris zou het nog even nalopen, vergeleken met zijn
script.

Tot nog toe was het plan een testserver in te richten, dan kan iedereen
meekijken, een paar stukjes die je zelf gedaan hebt downloaden in josm,
hoe de geconverteerde AND data er uit ziet.

Op vrijschrift draait er een server, alleen met een oude dataset. Als die
set geupdate wordt hebben we de testserver.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante