On 9/7/07, Gerco-Kees Bloemsma <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Wow, 9 dagen uploaden, dat is nog eens wat anders......
> Ik zou haast denken dat een cd-tje sturen per post nog sneller gaat, maar
> dat zal wel niet gaan, technisch (niet verkeerd opvatten hoor, ik kan me
> goed voorstellen dat dit nu een keer de meest efficiente methode is, het
> gaat natuurlijk ook niet alleen om uploaden van informatie, maar vooral om
> het mergen met de database....)

Het AND data zit in dezelvde ruimte als de database. Het moet wel door
twee servers (www en db2) voordat het bij de database komt. Het helpt
ook niet dat de TIGER import nu ook bezig is. Misschien komt er ooit
een snellere manier maar voor ons is dit wel snel genoeg geloof ik.

Met vriendleijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/