On 9/12/07, Eugene van der Pijll <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Het verschil is dat je op de weg naast een verplicht fietspad niet mag
> komen op de fiets. Volgens mij is de juiste tag dus: bicycle=no op de
> rijweg. Voor een fietsrouteplanner is dit ook handiger; dan is het
> meteen duidelijk dat hij die weg niet mag kiezen, en dan gebruikt 'ie
> dus automatisch het fietspad.

Dit lijkt mij ook beter. Ik heb geprobeerd te bedenken wat eigenlijk
bedoeld wordt met "verplicht" en ik denk dat jij het goed hebt: ze
bedoelen dat de weg ernaast verboden is voor fietsers.

Bestaan er "verplichte" fietspaden naast een weg waar je ook gewoon op
kan fietsen?

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/