On 9/21/07, Christ van Willegen <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Nu is de vraag:
> - Als ik deze ga aanbrengen, dan moet ik het bestaande segment
> splitsen en een node invoegen, en dan een nieuwe node maken en een
> nieuw segment. Krijgen we dan problemen met de huisnummer-data?

Op zich, nee. Deze nodes aan de eindpunten hebben ook hun ID dus het
is altijd wel terug te vinden. Het kan natuurlijk gebeuren dat wij
misschien niet alle huisnummer data automatisch erin krijgen. Dan moet
er wat met de hand gebeuren.

Ik heb zelf helemaal niet naar de huisnummer data gekeken, dus ik weet
niet hoe moeilijk dat zou zijn.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/