Ha Martijns ;)

Ik heb het leeuwendeel van de GPS units in beheer, als je er één wil
gebruiken kun je die bij mij in Amsterdam komen ophalen, of bij één
van de komende Mapping Parties (waarschijnlijk komt er half feb.
eentje in Enschede, en ik heb nog Almere op mijn netvlies).

Zie hier voor de actuele uitleenstatus van de apparaten:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/GPS_Devices_OSM_Netherlands

Wat betreft dat stichtingverhaal, dat is waarschijnlijk een goed idee.
Voor het beheren (en ontvangen) van geld is het eigenlijk gewoon
noodzaak. Wie heeft zin om te kijken wat e.e.a. kost  aan geld en
moeite? Ik weet dat je in elk geval statuten moet hebben. Ik neem aan
dat we het wiel niet uit hoeven te vinden. Misschien dat de mensen van
Vrijschrift tips hebben.

Ik hoor het wel,
Martijn van Exel

Op 13 jan 2008, om 17:14 heeft Martijn Pannevis het volgende geschreven: