Milo van der Linden wrote:
> [...]
> mail klakkeloos heb gedelete want ik meende dat de borrel om 15.00u was
> en toen het café dicht bleek/leek dat de borrel misschien was
> afgelast/verzet. Toen maar naar Café de Laurierboom gelopen waar een
> goede vriend van mij af en toe invalt en uiteindelijk toch mijn
> broodnodige barhang vitamine opgedaan ;-)
>
> Ik was niet zomaar vanuit Goes naar A'dam gereden hoor! De avond ervoor
> had ik namelijk een stevig feest en ik dacht het te combineren.
>
> Helaas Milo, volgende keer beetje beter opletten!
>
> Jammer dat ik jullie heb misgelopen! Maar langs deze weg alsnog; Veel

Oh ja, dat was ik idd nog vergeten: De geweldig strakke wijze van
spoorzoekertje spelen waarbij voorbij wapperende A4-tjes met daarop
kryptische aanwijzingen ervoor zorgde dat alleen de meest doorgewinterde
'straatje in/straatje uit' mappers het beoogde cafe konden vinden. Sorry
Milo :P

Een overigens enorme misser imho was het ontbreken van cafe Dwaze Zaken
in de OSM map en tevens een mooi afdrukje met een grote pijl op het
openstreetmap.nl blog. Niet dat dat nu veel geholpen zou hebben, maar
toch...

> Nog een paar vraagjes:
> 3) Foto's van "bepaalde bediening?" :-P

Helaas, ik had geen fototoestel mee...