Ik bedoelde het inderdaad in de zin van de layer tag-betekenis.

Dank voor jullie hulp!

Ik zou graag de land/watergrens van dit bedrijventerrein:
http://tile.openstreetmap.nl/?lat=52.36863667521092&lon=4.9449181676005525&zoom=16
als fixme aan willen geven omdat het land en water dus overlapt (heb
zelf helaas geen tijd om dat binnenkort op te lossen). Waarschijnlijk
is het water correct en is het land er doorheen getekend om snel even
de grote lijnen aan te geven, en maakt het voor de kaart niet uit
omdat het water toch wel over het land heen getekend wordt.

Ik weet dat er een tag voor is, maar die is nog proposed
(http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Proposed_features/FIXME).
Mogen die dan toch gebruikt worden?

Groeten,

Hans

Op 21-01-08 heeft Lambert Carsten<[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven: