On Fri, 25 Jan 2008 21:07:44 +0100
Stefan de Konink <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Regel voor mij een OSM bestand, dan kijk ik wel even welke nodes weg
> moeten :)

Redelijk achterstevoren reactie.

Jij bent degene die alles al in een database heeft zitten. Het is dus
een kleine moeite voor je om te filteren welke namen dubbel zijn. Die
laat je dus weg of doe je met de hand.

Missende informatie kunnen mensen makkelijk toevoegen, foutieve
informatie levert een slechte eerste indruk.

Groetjes,
Cartinus