Hoi Martijn,

ik ben op dit moment bezig om tileservers in te richten voor
www.7scenes.com, ook een "De Waag"-afsplitsing. Uiteindelijk moeten die
tileservers komen te draaien op het 'culture-grid' en willen ze die ook
als dienst aanbieden aan andere 'cultuur'-gebonden services....

M.a.w. het is met niet helemaal duidelijk hoe de relatie is tussen bliin
en 7scenes, maar misschien moeten ze eens babbelen.
Tomas/Selene mag me zoiezo contacten als ze vragen heeft.

Groet
Richard Duivenvoorde