Welkom op de lijst en bij OSM-NL
heb je vragen, stel ze maar.

Gert Gremmen

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Martijn Coenen
Verzonden: Tuesday, August 26, 2008 10:55 AM
Aan: talk-nl@openstreetmap.org
Onderwerp: [OSM-talk-nl] Voorstellen

Goedemorgen!

Sinds iets meer dan een weekje actief in OSM-land, dus laat ik mijzelf
even
voorstellen hier, wel zo netjes ;-)

Martijn Coenen (Moonthorn op OSM + Wiki), 28, werk in de ICT (software
ontwikkeling) bij een klein bedrijfje in Pijnacker. In het weekend woon
ik
bij mijn vriendin in Zevenaar.

Voor OSM track ik de fietstochten die ik maak, doorgaans van werk naar
huis
via diverse routes en in het weekend wanneer ik toch onderweg ben.
Desnoods
even omrijden om die fietspaden en/of wegen die nog niet op OSM staan
toch
even mee te pakken :)

Ik heb in de tussentijd enkele aanvullingen op de kaart gezet (doorgaans

fietspaden, een lopend project eigenlijk) en hier en daar wat AND-data
aangepast die 'een beetje' out-of-date waren met de werkelijkheid.

Groet,
Martijn