Een opmerking vanaf de zijlijn: zet op een rijtje wat voor mensen jullie
willen aanspreken met de site (en dat kunnen verschillende groepen zijn)
en wat die mensen moeten kunnen doen met de site. Deel de homepage
zorgvuldig in en zorg dat de belangrijkste functies vooral linksboven op
de pagina verschijnen.

Mijns inziens zou je de website veel meer op leken moeten richten: de
mensen die het leuk genoeg vinden om in Potlatch hun buurt bij te
houden/completer te maken, maar die niet veel snappen van alle technische
discussies. Die leken haken op dit moment nog massaal af, denk ik.

Tot zover mijn duit in het zakje.

Sandra

<quote who="Gert Gremmen">