On Tue, 26 Aug 2008, Martijn van Exel wrote:

> Way cool, Stefan.
> Denk je dat een still in een filmpje genoeg resolutie en scherp genoeg
> beeld heeft om te kunnen matchen met zo'n keypoint-bestand?

Ik heb express m'n resolutie naar 640x480 gezet, dat is minder dan DV.
Maar ik ben het met je eens dat we zeker even moeten kijken wat er gebeurd
met de herkenning als het verkeersbord niet het onderwerp is op de foto.

> Je hebt nu een 'gewone' foto genomen - wat ook al bijzonder nuttig is
> uiteraard.

Voor de verwerking wel het makkelijkst ;)

> Ik stuur je research ook even naar een collega hier die met openCV
> heeft gewerkt, kijken of hij nog input heeft.

Ik blijf OpenCV echt een briljant stukje API vinden ;) Enorm makkelijk om
dingen in te wijzigen... en vooral functioneel.

Stefan