Op 12 december 2008 08:50 heeft Jeroen Asselman geschreven:
> Nee, dat is dus het 'rare', voor de A58 richting son moet je rechtdoor / de
> weg blijven volgen. Om de A2 te blijven volgen moet je juist rechtsaf.

Ik denk dat dit niet zozeer een mapping probleem is, maar een
uitdaging voor de schrijvers van de navigatiesoftware. Die zal per
kruising/situatie moeten bepalen wat de juiste melding moet worden en
ik denk dat hij in dit geval inderdaad zal zeggen dat je moet afslaan,
ongeacht wat het wegnummer is. Het wegnummer is als je het strikt
neemt ook anders. Je gaat van de "A2/A58" naar de "A2".

Gegroet,
Frank