Maarten Deen wrote:
> Omdat het nieuwe jaar weer nieuwe mappingparties met zich meebrengt (hopelijk
> toch) heb ik het lijstje met idee�n voor mappingparties dat onderaan
> [Netherlands Mapping Parties 2008] stond afgesplitst naar een nieuwe pagina
> (zodat daar in het toekomstige [Netherlands Mapping Parties 2009] naar gelinkt
> kan worden).
>
> Het staat op [Netherlands:To_be_mapped] en is wat mij betreft ook gepromoveerd
> tot een verzamelpunt voor zaken die nog gemapt moeten worden.
>
> Maarten

Hoi,

Goed bezig :). Ik zie dat Breda er al bij staat idd. Dat lijkt me idd
ook wel een goeie er zitten zeker een aantal fouten in de kaart daar,
nog meer dan wat er genoemd wordt op die wiki. Dat mag dus wel een keer
aangepakt worden. Ook zitten er fouten in de AND data. Een weg die in
werkelijkheid wat zuidelijker loopt dan in de AND data vermeld staat bijv.

Groeten, Tijn