Ze komen uit een wikipedia dump (van gister) van alle externe links.
Daarin zitten voor de nederlandse versie 226000 links met coordinaat.

Dit is nog even een testje met (bijna) alle coordinaten van het type
landmark in de regio NL. Dat zijn er 700.

Ik ga het nog even wat mooier maken de komende dagen. Met verschillende
resultaten per zoom level e.d.
En natuurlijk een directe link naar de wiki artikelen.

Groet,
Floris