bedankt  Matthijs ,
dat je dit nog even heb opgeschreven en gezonden  !
Niet dat dit nou zo heel erg was ,
maar ik had toch een beetje moeite met deze hele discussie-reeks ,
vanwege juist de voortdurende herhaling van de "kots".
ik hoop dat we ons verder kunnen "overgeven" aan de inhoud ,
zonder (te veel ) afleidende krachttermen .
  m vr groet ,  paul be.